Riassuntu di u 1H 2023: L'esportazioni di veiculi cummerciali di a Cina righjunghjenu u 16,8% di e vendite di CV

U mercatu d'esportazione perveiculi cummercialiIn Cina hè rimasu robustu in a prima metà di u 2023. U vulume è u valore di l'esportazione di i veiculi cummerciali sò aumentati rispettivamente di 26% è 83% annantu à l'annu precedente, righjunghjendu 332 000 unità è 63 miliardi di CNY. Di cunsiguenza, l'esportazioni ghjocanu un rolu sempre più impurtante in u mercatu di i veiculi cummerciali in Cina, cù a so quota chì aumenta di 1,4 punti percentuali da u listessu periodu di l'annu scorsu à u 16,8% di e vendite totali di veiculi cummerciali in Cina in u primu semestre di u 2023. Inoltre, l'esportazioni anu rapprisentatu u 17,4% di e vendite totali di camion in Cina, più altu chè quellu di l'autobus (12,1%). Sicondu e statistiche di l'Associazione Cinese di i Produttori di Automobile, e vendite totali di veiculi cummerciali in a prima metà di u 2023 anu righjuntu quasi dui milioni di unità (1,971 milioni), cumpresi 1,748 milioni di camion è 223 000 autobus.

01

I camion anu rapprisentatu più di u 90% di l'esportazioni totali
L'esportazioni di camion anu mostratu una forte prestazione: da ghjennaghju à ghjugnu 2023, l'esportazioni di camion di a Cina sò state di 305.000 unità, in crescita di u 26% annantu à l'annu precedente, è valutate à 544 miliardi di CNY, cù un aumentu di l'85% annantu à l'annu precedente. I camion leggeri sò stati u principale tipu di camion esportati, mentre chì i camion pesanti è i veiculi di rimorchiu anu sperimentatu i tassi di crescita più veloci. In a prima metà di l'annu, l'esportazioni di camion leggeri di a Cina anu righjuntu 152.000 unità, vale à dì u 50% di tutte l'esportazioni di camion, cù un ligeru aumentu di l'1% annantu à l'annu precedente. L'esportazioni di veiculi di rimorchiu anu sperimentatu u tassu di crescita più altu, più di 1,4 volte annantu à l'annu precedente, rispunsevule di u 22% di l'esportazioni totali di camion, è l'esportazioni di camion pesanti sò aumentate di u 68% annantu à l'annu precedente, rapprisentendu u 21% di tutte l'esportazioni di camion. D’altronde, i camion medi sò stati l'unicu tipu di veiculu chì hà sperimentatu un calu di l'esportazioni, in calata di u 17% annantu à l'annu precedente.

Tutti i trè tipi d'autobus sò aumentati annantu à l'annu precedente: In a prima metà di quest'annu, l'esportazioni cumulative di autobus di a Cina anu superatu e 27.000 unità, in crescita di u 31% annantu à l'annu precedente, è u valore tutale di l'esportazione hà righjuntu 8 miliardi di CNY, un aumentu di u 74% annantu à l'annu precedente. Frà questi, l'autobus di medie dimensioni anu avutu u tassu di crescita più altu, cù una basa d'esportazione più chjuca, righjunghjendu una crescita annuale di u 149%. A proporzione di l'esportazioni totali di autobus cumposta da autobus di medie dimensioni hè aumentata di quattru punti percentuali à u 9%. L'autobus di piccula dimensione anu rapprisentatu u 58% di l'esportazioni totali, in calata di sette punti percentuali rispetto à l'annu scorsu, ma mantenendu sempre una pusizione dominante in l'esportazioni di autobus cù un vulume d'esportazione cumulativu di 16.000 unità in a prima metà di l'annu, in crescita di u 17% annantu à l'annu precedente. U vulume d'esportazione di autobus di grande dimensione hè aumentatu di u 42% annantu à l'annu precedente, cù a so quota in crescita di 3 punti percentuali à u 33%.

02

Mentre i veiculi cummerciali diesel eranu u principale mutore, l'esportazioni di veiculi à energia nova sò cresciute rapidamente
Da ghjennaghju à ghjugnu, l'esportazioni di veiculi cummerciali diesel anu mostratu una forte crescita, aumentendu di 37% annantu à l'annu precedente à più di 250 000 unità, vale à dì u 75% di l'esportazioni totali. Di questi, i camion pesanti è i veiculi di rimorchiu rapprisentavanu a metà di l'esportazioni cinesi di veiculi cummerciali diesel. L'esportazioni di veiculi cummerciali à benzina anu superatu e 67 000 unità, una ligera diminuzione di 2% paragunata à u listessu periodu di l'annu scorsu, rapprisentendu u 20% di l'esportazioni totali di veiculi cummerciali. I veiculi à energia nova anu avutu esportazioni cumulative di più di 600 unità, cù un rimarchevule aumentu di 13 volte annantu à l'annu precedente.

03

Paesaghju di u mercatu: A Russia hè diventata a più grande destinazione per l'esportazioni di veiculi cummerciali di a Cina
In a prima metà di l'annu, l'esportazioni di veiculi cummerciali da a Cina versu i primi dece paesi di destinazione anu rapprisintatu guasi u 60%, è e classifiche in i principali mercati sò cambiate significativamente. A Russia hà assicuratu fermamente u primu postu in a classifica di l'esportazioni di veiculi cummerciali da a Cina, cù e so esportazioni chì sò aumentate sei volte annantu à l'annu è i camion chì rapprisentanu u 96% (in particulare camion pesanti è veiculi di rimorchiu). U Messicu hè statu classificatu secondu, cù l'impurtazioni di veiculi cummerciali da a Cina chì sò aumentate di u 94% annantu à l'annu. Tuttavia, l'esportazioni di veiculi cummerciali da a Cina versu u Vietnam sò diminuite significativamente, calendu di u 47% annantu à l'annu, causendu a calata di u Vietnam da u secondu paese di destinazione à u terzu. L'impurtazioni di veiculi cummerciali da u Cile da a Cina sò ancu diminuite, di u 63% annantu à l'annu, passendu da u più grande mercatu in u listessu periodu di l'annu scorsu à u quartu postu quest'annu.

Intantu, l'impurtazioni di veiculi cummerciali da a Cina da l'Uzbekistan sò aumentate di più di duie volte annantu à l'annu precedente, elevendu a so classifica à a nona pusizione. Trà i primi dece paesi di destinazione per i veiculi cummerciali di a Cina, l'espurtazioni eranu principalmente camion (chì rapprisentanu più di l'85%), cù l'eccezzione di una proporzione relativamente alta di autobus esportati in Arabia Saudita, Perù è Ecuador.

04

Ci hè vulsutu anni per chì l'esportazioni superessinu un decimu di e vendite totali di veiculi cummerciali in Cina. Tuttavia, cù i pruduttori d'equipaggiu originale cinesi chì investenu più soldi è sforzi in i mercati esteri, l'esportazioni di veiculi cummerciali di a Cina stanu accelerendu, è si prevede chì ghjunghjenu à guasi u 20% di e vendite totali à cortu termine.


Data di publicazione: 18 di ferraghju 2024