A sera di u 13 d'ottobre, China National Heavy Duty Truck hà publicatu e so previsioni di rendiment per i primi trè trimestri di u 2023. A cumpagnia prevede di ottene un prufittu nettu attribuibile à a sucietà madre di 625 milioni di yuan à 695 milioni di yuan in i primi trè trimestri di u 2023, un aumentu annuale di 75% à 95%. Frà questi, da lugliu à settembre, u prufittu nettu attribuibile à a sucietà madre hè statu di 146 milioni di yuan à 164 milioni di yuan, un aumentu significativu di 300% à 350% annuale.
L'impresa hà dichjaratu chì a ragione principale di a crescita di e prestazioni hè guidata da fattori cum'è u miglioramentu generale di l'operazioni macroeconomiche è una ripresa di a dumanda di camion pesanti logistichi, cumminati cù u forte momentum mantinutu da l'esportazioni, è a situazione di ripresa di l'industria di i camion pesanti hè evidente. L'impresa cuntinueghja à migliurà a qualità è a cumpetitività di i prudutti, accelerà l'ottimisazione di i prudutti, l'aghjurnamentu è l'aghjustamentu strutturale, implementà accuratamente strategie di marketing è ottene una bona crescita di a pruduzzione è di u vulume di vendita, aumentendu ulteriormente a redditività.
1. I mercati d'oltremare diventanu a seconda curva di crescita.
In u terzu trimestre di u 2023, China National Heavy Duty Truck (CNHTC) hà mantinutu un forte impulsu di crescita è hà aumentatu continuamente a so quota di mercatu, cunsulidendu ulteriormente a so pusizione di punta in l'industria. Sicondu i dati di a China Automobile Association, da ghjennaghju à settembre 2023, China National Heavy Duty Truck Group hà ottenutu vendite di 191400 camion pesanti, un aumentu annuale di 52,3%, è una quota di mercatu di 27,1%, un aumentu di 3,1 punti percentuali paragunatu à u listessu periodu in u 2022, classificandosi fermamente prima in l'industria.
Hè da nutà chì u mercatu esteru hè u principale fattore motore per l'industria cinese di camion pesanti, è u China National Heavy Duty Truck Group hà un vantaghju particularmente significativu in u mercatu esteru. Da ghjennaghju à settembre, hà ottenutu esportazioni di 99000 camion pesanti, un aumentu annuale di 71,95%, è hà cuntinuatu à mantene a so forza. L'attività d'esportazione rapprisenta più di u 50% di e vendite di a cumpagnia, diventendu un forte puntu di crescita.
Recentemente, e marche indipendenti di a Cina dicamion pesantianu migliuratu significativamente a so pusizione in i mercati esteri. A cumbinazione di fattori cum'è l'aumentu di a dumanda d'infrastrutture da parechje economie emergenti, a liberazione di l'arretratu di a dumanda di trasportu rigidu in i mercati esteri, è l'aumentu di l'influenza di marche indipendenti hà aumentatu significativamente e vendite à l'esportazione di camion pesanti naziunali.
GF Securities crede chì dapoi a seconda metà di u 2020, a catena di furnimentu hà pigliatu l'iniziativa in u ristabilimentu di una opportunità rivoluzionaria per a marca cinese di camion pesanti. U rapportu di rendimentu di i costi sustene a logica di crescita di l'esportazione à longu andà, è a cumunicazione di u passa-parola pò cuntinuà à cuntribuisce à l'impattu pusitivu. Si prevede chì mantene un bon impulsu in America Centrale è Meridionale è in i paesi di a "Cintura è Strada", è chì gradualmente sfonderà altri mercati, o diventerà a seconda curva di crescita focalizzata da l'imprese di veiculi cummerciali di marca cinese.
2 、 L'aspettative pusitivi di l'industria restanu invariate
In più di u mercatu esteru, fattori cum'è a ripresa ecunomica, l'aumentu di u cunsumu, a forte dumanda di veiculi à gasu è a pulitica di rinnovu di u quartu veiculu naziunale anu messu e basi per u mercatu domesticu, è l'industria mantene sempre aspettative pusitivi.
In quantu à u sviluppu di l'industria di i camion pesanti in u quartu trimestre di quest'annu è in u futuru, a China National Heavy Duty Truck Corporation hà espressu aspettative ottimistiche durante i recenti scambii cù l'investitori. A China National Heavy Duty Truck Corporation (CNHTC) hà dichjaratu chì in u quartu trimestre, guidata da u mercatu di i veiculi à gas, a proporzione di veiculi di trazione in u mercatu domesticu righjunghjerà più di u 50%, cù i veiculi à gas chì rapprisentanu una proporzione più alta. In u futuru, a proporzione di veiculi di trazione aumenterà constantemente. A cumpagnia crede chì i veiculi à gas resteranu a corrente principale di u mercatu in u quartu trimestre di quest'annu è in u primu trimestre di l'annu prossimu, è si rifletteranu sia in u mercatu di i trattori sia in quellu di i camion. I bassi prezzi di a benzina di i veiculi à gas portanu costi bassi per l'utilizatori è aumentanu a dumanda di sustituzione di l'utilizatori esistenti di veiculi à carburante. À u listessu tempu, u mercatu di i veiculi di custruzzione migliurà ancu in u quartu trimestre per via di l'impattu di e pulitiche naziunali pertinenti nantu à i prughjetti immubiliari è infrastrutturali.
In quantu à a prospettiva di ripresa di l'industria, CNHTC hà ancu dettu chì cù u ritornu graduale di l'ecunumia suciale à a nurmalità, l'implementazione di diverse pulitiche naziunali di stabilizazione ecunomica, u restauramentu di a fiducia di i cunsumatori è l'accelerazione di a crescita di l'investimenti in attività fisse cunduceranu à a stabilizazione di a crescita ecunomica. U rinnovu naturale purtatu da a pruprietà di l'industria, a crescita di a dumanda purtata da a stabilizazione è a crescita macroeconomica, è u rimbalzu di a dumanda dopu à a "sovravendita" di u mercatu, è ancu fattori cum'è l'accelerazione di u rinnovu di i veiculi in a quarta tappa di l'ecunumia naziunale è l'aumentu di a proporzione di nova pruprietà energetica in a sesta tappa di l'ecunumia naziunale, purteranu novi aghjunte à a dumanda di l'industria. À u listessu tempu, u sviluppu è e tendenze di i mercati stranieri anu ancu ghjucatu un bon rolu di sustegnu in a dumanda è u sviluppu di ucamionu pesantemercatu.
Parechje istituzioni di ricerca sò ugualmente ottimiste nantu à e prospettive di sviluppu di l'industria di i camion pesanti. Caitong Securities crede chì a tendenza di crescita annuale di e vendite di camion pesanti in u 2023 duveria cuntinuà. Da una parte, i fundamenti ecunomichi si stanu riprendendu gradualmente, ciò chì duveria stimulà a dumanda di merci è a crescita di e vendite di camion pesanti. Da l'altra parte, l'esportazioni diventeranu un novu puntu di crescita per l'industria di i camion pesanti quest'annu.
Southwest Securities hè ottimista nantu à i capi di l'industria cù una certezza di alta prestazione, cum'è China National Heavy Duty Truck Corporation, in u so rapportu di ricerca. Crede chì cù l'ecunumia naziunale stabile è pusitiva è l'esplorazione attiva di i mercati esteri da parte di l'imprese di camion pesanti mainstream, l'industria di i camion pesanti continuerà à riprende si in u futuru.
Data di publicazione: 24 di nuvembre di u 2023