Guida di u prucessu di pruduzzione di e molle à foglia - Fori di perforazione per fissà i distanziali di u paraurti (Parte 4)

Guida di u prucessu di pruduzzione di e molle à foglia - Fori di perforazione per fissà i distanziali di u paraurti (Parte 4)

1. Definizione:

Utilizendu l'attrezzatura di punzonatura è l'utensili per perforà i fori in e pusizioni designate per fissà i cuscinetti anti-squittio / distanziali per paraurti à e duie estremità di a barra piatta in acciaio à molla. In generale, ci sò dui tipi di prucessi di punzonatura: punzonatura à fretu è punzonatura à caldu.

2. Applicazione:

Certi foglie cù l'involucru di l'ochji è altri foglie.

3. Prucedure operative:

3.1. Ispezione prima di a punzonatura

Prima di perforà i fori, verificate a marca di qualificazione d'ispezione di u prucessu precedente di e barre piane à molla, chì devenu esse qualificate. À u listessu tempu, verificate e specificazioni di e barre piane à molla, solu s'elle rispondenu à i requisiti di u prucessu, u prucessu di perforazione pò esse autorizatu à inizià.

3.2.Aghjustà l'arnesi di pusizionamentu

Cum'è mostratu in a Figura 1 quì sottu, perforate fori ellittici à a fine di e barre piane di molla. Perforate per u pusizionamentu di u foru cintrali, è aghjustate l'utensili di pusizionamentu secondu e dimensioni di L', B, a è b.

01

(Figura 1. Diagramma di pusizziunamentu di a perforazione di un foru ellitticu finale)

Cum'è mostratu in a Figura 2 quì sottu, perforate fori circulari à a fine di e barre piane di molla. Perforate per u pusizionamentu di u foru cintrali, è aghjustate l'utensili di pusizionamentu secondu e dimensioni di L' è B.

02

(Figura 2. Diagramma di pusizziunamentu di a perforazione di un foru circulare finale)

3.3. Selezzione di punzonatura à fretu, punzonatura à caldu è foratura

3.3.1Applicazione di punzonatura à fretu:

1) Sè u spessore di a barra piatta à molla t <14 mm, è u diametru di u foru hè più grande di u spessore t di a barra piatta d'acciaiu à molla, a punzonatura à fretu hè adatta.

2) Sè u spessore di a barra piatta d'acciaio à molla hè t≤9mm è u foru hè un foru ellitticu, a punzonatura à fretu hè adatta.

3.3.2. Applicazioni di punzonatura è foratura à caldu:

Punzonatura à calduo i fori di perforazione ponu esse aduprati per a barra piatta d'acciaio à molla chì ùn hè micca adatta per i fori di punzonatura à fretu. Durantepunzonatura à caldu, a temperatura di riscaldamentu deve esse cuntrullata à 750 ~ 850 ℃, è a barra piatta d'acciaiu hè rossa scura.

3.4.Rilevazione di pugni

Quandu si perfora un foru, u primu pezzu di barra piatta d'acciaiu à molla deve esse prima ispezionatu. Solu s'ellu passa a prima ispezione, a pruduzzione di massa pò esse realizata. Durante l'operazione, si deve fà una attenzione particulare per impedisce chì a matrice di pusizionamentu si allenti è si sposti, altrimenti e dimensioni di pusizionamentu supereranu a gamma di tolleranza, risultendu in prudutti micca qualificati in lotti.

3.5.Gestione di i materiali

E barre piatte d'acciaio à molla perforate (forate) devenu esse impilate ordinatamente. Hè pruibitu di mette li à vuluntà, postu chì puderia causà lividi superficiali. I marchi di qualificazione d'ispezione devenu esse fatti è e carte di trasferimentu di u travagliu devenu esse incollate.

4. Norme d'ispezione:

Misurate i fori secondu a Figura 1 è a Figura 2. I standard d'ispezione di perforazione è di trapanazione sò cum'è mostrati in a tabella 1 quì sottu.

03


Data di publicazione: 27 di marzu di u 2024