Guida di u prucessu di pruduzzione di e molle à foglia
-Affusolatura (affusolatura longa è affusolatura corta) (Parte 3)
1. Definizione:
Prucessu di tapering/rollingUtilizendu una macchina di laminazione per cunificà barre piane à molla di u listessu spessore in barre di spessore diversu.
In generale, ci sò dui prucessi di rastremazione: u prucessu di rastremazione longa è u prucessu di rastremazione corta. Quandu a lunghezza di rastremazione hè più di 300 mm, si chjama rastremazione longa.
2. Applicazione:
Tutte e foglie di primavera.
3.1. Ispezione prima di a rastremazione
Prima di laminà, verificate a marca d'ispezione di u foru cintrali di punzonatura (foratura) di e barre piane à molla in u prucessu precedente, chì deve esse qualificata; à u listessu tempu, verificate se a specificazione di e barre piane à molla risponde à i requisiti di u prucessu di laminazione, è u prucessu di laminazione pò esse iniziatu solu quandu risponde à i requisiti di u prucessu.
3.2. Messa in serviziu di unmacchina di laminazione
Sicondu i requisiti di u prucessu di laminazione, sceglite u metudu di laminazione in linea retta o parabolica. A laminazione di prova deve esse realizata cù u pusizionamentu finale. Dopu chì a laminazione di prova hà passatu l'autoispezione, deve esse sottumessa à l'ispettore per revisione è appruvazione, è dopu si pò inizià a laminazione formale. In generale, da u principiu di a rastremazione finu à a laminazione di 20 pezzi, hè necessariu esse diligente in l'ispezione. Quandu si laminanu 3-5 pezzi, hè necessariu verificà a dimensione di laminazione una volta è aghjustà a macchina di laminazione una volta. L'ispezione aleatoria pò esse realizata secondu una certa frequenza solu dopu chì a lunghezza, a larghezza è u spessore di laminazione sò stabili è qualificate.
Cum'è mostratu in a Figura 1 quì sottu, l'impostazione di i parametri dilaminazione di a foglia di primavera.
(Figura 1. Parametri di rotolamentu di una molla à foglia)
3.3. Cuntrollu di u riscaldamentu
3.3.1. Spiegazioni di u spessore di laminazione
Spessore di laminazione t1 ≥24mm, riscaldamentu cù un fornu à media frequenza.
Spessore di laminazione t1 <24 mm, u fornu di riscaldamentu finale pò esse sceltu per u riscaldamentu.
3. Spiegazioni di u materiale per a laminazione
Sè u materiale hè60Si2Mn, a temperatura di riscaldamentu hè cuntrullata à 950-1000 ℃.
Sè u materiale hè Sup9, a temperatura di riscaldamentu hè cuntrullata à 900-950 ℃.
3.4. Rullatura ètagliendu e estremità
Cum'è mostratu in a Figura 2 quì sottu. Pusiziunate l'estremità sinistra di a barra piatta è laminate u latu drittu riscaldatu di a barra secondu i requisiti. Dopu chì a rastremazione risponde à i requisiti di dimensione, tagliate l'estremità dritta secondu a dimensione di u disignu. In listessu modu, a laminazione è u tagliu di l'estremità à manca di a barra piatta devenu esse effettuati. I prudutti laminati longhi devenu esse raddrizzati dopu a laminazione.
(Figura 2. Parametri di rastremazione di una molla a foglia)
In casu di una cunitura corta, se hè necessariu u tagliu di l'estremità, l'estremità devenu esse tagliate secondu u metudu sopra. Se u tagliu di l'estremità ùn hè micca necessariu, l'estremità di a molla à foglia parenu un ventaglio. Cum'è mostratu in a Figura 3 quì sottu.
(Figura 3. Parametri di conicità corta di una molla a foglia)
3.5. Gestione di i materiali
I prudutti qualificati laminati finali devenu esse impilati nantu à u rack di materiale cù una superficia piana-dritta versu u bassu, è a marca di qualificazione d'ispezione per trè dimensioni (lunghezza, larghezza è spessore) deve esse fatta, è a carta di trasferimentu di u travagliu deve esse incollata.
Hè pruibitu di ghjittà prudutti intornu, causendu danni à a superficia.
4. Norme d'ispezione (Riferitevi à a norma: GBT 19844-2018 / ISO 18137: 2015 MOD Molla a foglia - Specifiche tecniche)
Misurate i prudutti finiti secondu a figura 1 è a Figura 2. I standard d'ispezione di i prudutti laminati sò mostrati in a Tavula 1 quì sottu.
Data di publicazione: 27 di marzu di u 2024