Guida di Pruduzzione di Pruduzzione di Molle à Laminazione - Tapering (affucatu longu è curtu) (Parte 3)

Guida di Pruduzzione di Pruduzzione di Leaf Springs

-Tapering (tapering longu è curtu tapering) (Parte 3)

1. Definizione :

Prucessu di tapering / rolling: Aduprendu una laminatrice per affucà barre piatte di uguale spessore in barre di spessore differente.

In generale, ci sò dui prucessi di tapering: prucessu di tapering longu è prucessu di tapering cortu.Quandu a lunghezza di tapering hè più di 300 mm, hè chjamatu long tapering.

2. Applicazione:

Tutte e foglie di primavera.

3. Prucedure di funziunamentu:

3.1.Ispezione prima di tapering

Prima di rotulà, verificate a marca d'ispezione di punching (perforazione) u centru di u centru di i bars flat di primavera in u prucessu precedente, chì deve esse qualificatu;à u listessu tempu, verificate s'ellu l 'specificazioni di bars piattu primavera scontra i esigenze prucessu di rolling, è u prucessu di rolling pò esse cuminciatu solu quandu si ncontra i esigenze prucessu.

3.2.Cummissione amacchina di rulli

Sicondu i bisogni di u prucessu di laminazione, sceglite u metudu di rolling in linea dritta o parabolica.U rolling di prova deve esse realizatu cù u posizionamentu finale.Dopu chì u rolling di prova passa l'autoispezione, deve esse sottumessu à l'ispettore per rivisione è appruvazioni, è poi u rolling formale pò esse iniziatu.In generale, da u principiu di tapering à u rolling di 20 pezzi, hè necessariu esse diligenti in l'ispezione.Quandu si rotulanu 3-5 pezzi, hè necessariu di verificà a dimensione di rolling una volta è aghjustà a macchina di rolling una volta.L'ispezione casuale pò esse realizata secondu una certa frequenza solu dopu chì a lunghezza, a larghezza è u grossu di u rollu sò stabili è qualificati.

Cum'è mostra in a Figura 1 quì sottu, i paràmetri di u paràmetrufoglia di primavera rolling.

1

(Figura 1. Rolling paràmetri di una primavera foglia)

3.3.Controlu di riscaldamentu

3.3.1.Spiegazioni di u spessore di rolling

Spessore di rolling t1 ≥24mm, riscaldamentu cù un furnace di frequenza media.

Spessore di rolling t1<24mm, u fornu di riscaldamentu finale pò esse sceltu per u riscaldamentu.

3. Spiegazioni di materiale per rolling

Se u materiale hè60Si2Mn, a temperatura di riscaldamentu hè cuntrullata à 950-1000 ℃.

Se u materiale hè Sup9, a temperatura di riscaldamentu hè cuntrullata à 900-950 ℃.

3.4.Rolling èestremità tagliate

Comu mostra in a Figura 2 sottu.Posiziona l'estremità sinistra di a barra piatta è rotola u latu drittu riscaldatu di a barra secondu e esigenze.Dopu chì u tapering risponde à i requisiti di dimensione, tagliate l'estremità dritta secondu a dimensione di u disignu.In u listessu modu, u rolling and end cutting à manca a barra piatta deve esse realizatu.I prudutti longhi rotulati anu da esse dritti dopu à u rolling.

2

(Figura 2. Parametri di tapering di una primavera foglia)

In casu di tapering curtu, se u trimming finale hè necessariu, è l'estremità deve esse tagliata secondu u metudu sopra.Se u trimming finale ùn hè micca necessariu, l'estremità di a molla di foglia parenu un fan.Comu mostra in a Figura 3 sottu.

3

(Figura 3. Corti paràmetri di tapering di una primavera foglia)

3.5.Gestione di u materiale

I prudutti finali qualificati rotulati sò impilati nantu à u rack di materiale cù una superficia piatta-dritta in fondu, è a marca di qualificazione d'ispezione per trè dimensioni (lunghezza, larghezza è spessore) deve esse fatta, è a carta di trasferimentu di u travagliu deve esse incollata.

Hè pruibitu di scaccià i prudutti intornu, causannu danni à a superficia.

4. Norme d'ispezione (Consultate u standard: GBT 19844-2018 / ISO 18137: 2015 MOD Leaf Spring - Specifications Tecniche)

Misura i prudutti finiti secondu a figura 1 è a figura 2. I normi d'ispezione di i prudutti rotulati sò indicati in a Tabella 1 sottu.

4


Tempu di Postu: 27-Mar-2024