Chì ghjè u statu di u mercatu automobilisticu cinese?

Cum'è unu di i più grandi mercati automobilistici di u mondu, l'industria automobilistica cinese cuntinueghja à mustrà resilienza è crescita malgradu e sfide mundiali. In mezu à fattori cum'è a pandemia di COVID-19 in corsu, a scarsità di chip è e preferenze di i cunsumatori in cambiamentu, u mercatu automobilisticu cinese hè riesciutu à mantene a so traiettoria ascendente. Questu articulu approfondisce u statu attuale di u mercatu automobilisticu cinese, esplorendu i fattori chì guidanu u so successu è mettendu in risaltu e tendenze chjave chì modellanu u futuru di l'industria.

A Cina, cum'è u più grande mercatu automobilisticu di u mondu, rapprisenta circa u 30% di e vendite mundiali, malgradu esse stata affettata da a pandemia di COVID-19 à l'iniziu di u 2020. 25,3 milioni di vitture sò state vendute (-1,9% annantu à l'annu precedente) in u 2020, è i veiculi di passageri è cummerciali anu cuntribuitu rispettivamente à l'80% è u 20% di a quota. E vendite di NEV in forte espansione anu ancu guidatu u mercatu cù 1,3 milioni di unità vendute (+11% annantu à l'annu precedente). Finu à a fine di settembre di u 2021, tuttu u mercatu automobilisticu hà righjuntu un vulume di vendite di 18,6 milioni (+8,7% annantu à l'annu precedente) cù 2,2 milioni di NEV venduti (+190% annantu à l'annu precedente), chì hà superatu a performance di vendita di NEV di tuttu l'annu 2020.

nutizie-2

Cum'è industria pilastrale chjave, a Cina sustene fermamente l'industria automobilistica naziunale - per mezu di obiettivi di sviluppu è sussidi di altu livellu, strategie regiunali è incentivi:

Pulitica Strategica: Made in China 2025 hà l'ubbiettivu esplicitu di aumentà u cuntenutu domesticu di i cumpunenti principali in l'industrie chjave, è stabilisce ancu obiettivi di rendiment chjari per i futuri veiculi automobilistici.

Sustegnu à l'industria: U guvernu prumove ancu di più u settore NEV per via di rilassamenti per l'investimenti stranieri, limiti d'entrata più bassi, è ancu sussidi è esenzioni fiscali.

Cuncurrenza regiunale: E pruvince (cum'è Anhui, Jilin o Guangdong) cercanu di pusiziunassi cum'è futuri centri automobilistici stabilendu obiettivi ambiziosi è pulitiche di sustegnu.

nutizie-3

Ancu s'è l'industria automobilistica s'hè ripresa da a disrupzione di Covid-19 quest'annu, hè sempre sfidata da fattori à cortu termine cum'è a scarsità di elettricità causata da a scarsità di carbone, l'alta pusizione di u valore di e materie prime, a scarsità di cumpunenti critichi è l'altu costu di a logistica internaziunale, ecc.

U mercatu automobilisticu cinese mantene a so pusizione cum'è attore chjave in mezu à e sfide mundiali, dimustrendu resilienza, crescita è adattabilità. Cù a so attenzione à i veiculi elettrichi, l'innuvazione tecnologica è un mercatu domesticu assai cumpetitivu, l'industria automobilistica cinese hè pronta per un avvene trasfurmativu. Mentre u mondu osserva a Cina guidà iniziative di mobilità pulita è rivoluziunà u paisaghju di a guida autonoma, l'avvene di u mercatu automobilisticu cinese ferma promettente.


Data di publicazione: 21 di marzu di u 2023