Alcuni di i più grandi produttori di camion di a nazione ghjovi si sò impegnati à piantà di vende novi veiculi à benzina in California da a mità di a prossima dicada, parte di un accordu cù i regulatori statali destinatu à prevene cause chì minacciavanu di ritardà o bluccà i standard di emissioni di u statu. A California prova à sbarrazzassi di i combustibili fossili, appruvendu nuove regule in l'ultimi anni per eliminà gradualmente e vitture, i camion, i treni è l'attrezzatura per u prato à benzina in u statu più pupulosu di a nazione.
Ci vulerà anni prima chì tutte queste regule entrinu cumpletamente in vigore. Ma digià alcune industrie stanu opponendu si. U mese scorsu, l'industria ferroviaria hà fattu causa à u California Air Resources Board per bluccà e nuove regule chì pruibisceranu e locomotive più vechje è ubligheranu e cumpagnie à cumprà equipaggiamenti à emissioni zero.
L'annunziu di ghjovi significa chì e cause anu menu probabilità di ritardà regule simili per l'industria di u trasportu stradale. L'imprese anu accunsentutu à seguità e regule di a California, chì includenu a pruibizione di a vendita di novi camion à benzina da u 2036. Intantu, i regulatori di a California anu accunsentutu à allentà alcune di e so norme di emissione per i camion diesel. U statu hà accunsentutu à aduprà a norma federale di emissione à partesi da u 2027, chì hè più bassa di ciò chì serianu state e regule di a California.
I regulatori californiani anu ancu accunsentutu à permette à queste cumpagnie di cuntinuà à vende più motori diesel più vechji in i prossimi trè anni, ma solu s'elli vendenu ancu veiculi à emissioni zero per cumpensà l'emissioni di questi camion più vechji.
L'accordu apre ancu a strada à l'altri stati per aduttà i stessi standard di a California senza preoccupassi di se e regule seranu cunfirmate in tribunale, hà dettu Steven Cliff, direttore esecutivu di u California Air Resources Board. Ciò significa chì più camion à livellu naziunale seguiranu queste regule. Cliff hà dettu chì circa u 60% di i chilometri percorsi da i veiculi stradali in California venenu da camion chì ghjunghjenu da altri stati. "Pensu chì questu prepara u terrenu per un quadru naziunale per i camion à emissioni zero", hà dettu Cliff. "Hè una regula veramente stretta solu per a California, o una regula naziunale un pocu menu stretta. Vincemu sempre in u scenariu naziunale".
L'accordu include alcuni di i più grandi produttori di camion in u mondu, cumpresi Cummins Inc., Daimler Truck North America, Ford Motor Company, General Motors Company, Hino Motors Limited Inc, Isuzu Technical Center of American Inc., Navistar Inc, Paccar Inc., Stellantis NV, è Volvo Group North America. L'accordu include ancu a Truck and Engine Manufacturing Association.
«Questu accordu permette a certezza regulatoria chì tutti avemu bisognu per preparassi à un avvene chì includerà volumi sempre crescenti di tecnulugie à basse è zero emissioni», hà dettu Michael Noonan, direttore di a certificazione di i prudutti è di a cunfurmità per Navistar.
I camion pesanti cum'è i grandi rig è l'autobus utilizanu motori diesel, chì sò più putenti cà i motori à benzina, ma producenu ancu assai più inquinamentu. A California hà assai di sti camion chì trasportanu merci da è per i porti di Los Angeles è Long Beach, dui di i porti più trafficati di u mondu.
Mentre chì sti camion custituiscenu u 3% di i veiculi in strada, rapprisentanu più di a mità di l'inquinamentu da ossidi d'azotu è da particelle fini di diesel, secondu u California Air Resources Board. Hà avutu un grande impattu nantu à e cità di California. Di e 10 cità più inquinate da l'ozonu in i Stati Uniti, sei sò in California, secondu l'American Lung Association.
Mariela Ruacho, responsabile di a difesa di l'aria pulita per l'American Lung Association, hà dettu chì l'accordu hè "una grande nutizia" chì "mostra chì a California hè un capu quandu si tratta di aria pulita". Ma Ruacho hà dettu chì vole sapè cumu l'accordu cambierà e stime di i benefici per a salute per i Californiani. E regule aduttate da i regulatori in aprile includenu circa 26,6 miliardi di dollari di risparmi in l'assistenza sanitaria per via di menu attacchi d'asma, visite à u pronto soccorsu è altre malatie respiratorie.
«Vulemu veramente vede un'analisi di ciò chì ci saria una perdita di emissioni è ciò chì significa per i benefici per a salute», hà dettu. Cliff hà dettu chì i regulatori stanu travagliendu per aghjurnà quelle stime per a salute. Ma hà nutatu chì quelle stime eranu basate nantu à a pruibizione di a vendita di novi camion à benzina da u 2036 - una regula chì hè sempre in vigore. «Ottenemu tutti i benefici chì ci sarianu stati», hà dettu. «In fondu, stemu bluccendu questu».
A California hà ghjuntu à accordi simili in u passatu. In u 2019, quattru grandi fabricatori d'automobili anu accunsentutu à rinfurzà i standard per u cunsumu di carburante è l'emissioni di gas serra.
Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2023