I pruduttori di camioni s'impegnanu à rispettà e novi regule di California

nutizieAlcuni di i più grandi produttori di camioni di a nazione ghjovi si sò impegnati à piantà di vende novi veiculi alimentati à gas in California à a mità di a prossima dicada, parte di un accordu cù i regulatori statali destinatu à prevene i prucessi chì minacciavanu di ritardà o bluccà i standard di emissioni di u statu.California prova di sbarazzarsi di i carburanti fossili, passendu novi regule in l'ultimi anni per eliminà gradualmente e vitture, i camioni, i treni è l'equipaggiu di prato alimentati à gasu in u statu più pupulatu di a nazione.

Ci vulerà anni prima chì tutte queste regule entranu in vigore.Ma dighjà alcune industrie si spinghjenu in daretu.U mese scorsu, l'industria ferroviaria hà demandatu à u Cunsigliu di Risorse Aeree di California per bluccà e novi regule chì pruibiscenu e locomotive più vechje è esigenu e cumpagnie di cumprà equipaghji à emissioni zero.

L'annunziu di ghjovi significa chì i prucessi sò menu probabili di ritardà e regule simili per l'industria di i camioni.L'imprese accunsenu à seguità e regule di California, chì includenu a pruibizione di a vendita di novi camioni di gasu da u 2036. Intantu, i regulatori di California accunsenu à sbulicà alcuni di i so standard di emissioni per i camion diesel.U statu accunsenu à aduprà u standard di emissioni federale à partesi da u 2027, chì hè più bassu di ciò chì e regule di California avissiru statu.

I regulatori di California accunsenu ancu di lascià queste cumpagnie cuntinuà à vende più vechji motori diesel in i prossimi trè anni, ma solu s'ellu vendenu ancu veiculi à emissioni zero per cumpensà l'emissioni di quelli camioni più vechji.
L'accordu libera ancu a strada per altri stati per aduttà i stessi standard di California senza preoccupassi se e regule seranu cunfirmate in tribunale, hà dettu Steven Cliff, ufficiale esecutivu di u Cunsigliu di Risorse Aeree di California.Chistu significa chì più camioni naziunali seguitanu queste regule.Cliff hà dettu chì circa 60% di i miglia di veiculi di camion viaghjate in California venenu da camioni chì arrivanu da altri stati."Pensu chì questu stabilisce u stadiu per un quadru naziunale per i camioni à emissioni zero", disse Cliff."Hè una regula veramente stringente solu in California, o una regula naziunale un pocu menu stringente.Vincemu sempre in u scenariu naziunale ".

L'accordu include alcuni di i più grandi produttori di camion in u mondu, cumpresu Cummins Inc., Daimler Truck North America, Ford Motor Company, General Motors Company, Hino Motors Limited Inc, Isuzu Technical Center of American Inc., Navistar Inc, Paccar Inc. , Stellantis NV, è Volvo Group North America.L'accordu include ancu l'Associazione di Fabbricazione di Camion è Motori.

"Questu accordu permette a certezza regulatoria chì tutti avemu bisognu di preparà per un futuru chì includerà volumi sempre crescente di tecnulugii di bassa è zero emissioni", hà dettu Michael Noonan, direttore di certificazione di produttu è conformità per Navistar.

I camioni pesanti cum'è i grandi rigs è l'autobus utilizanu motori diesel, chì sò più putenti cà i motori di benzina, ma ancu produci assai più contaminazione.California hà assai di sti camioni chì trasportanu merchenzie da è da i porti di Los Angeles è Long Beach, dui di i porti più trafficati in u mondu.

Mentre chì questi camioni custituiscenu u 3% di i veiculi nantu à a strada, cuntanu più di a mità di l'ossidi di nitrogenu è a contaminazione di diesel di particelle fini, secondu u cunsigliu di l'Air Resources di California.Hà avutu un grande impattu nantu à e cità di California.Di e prime 10 cità più contaminate da l'ozonu in i Stati Uniti, sei sò in California, secondu l'Associazione Pulmonale Americana.

Mariela Ruacho, manager di difesa di l'aria pulita per l'Associazione Pulmonaria Americana, hà dettu chì l'accordu hè una "grande nutizia" chì "mostra a California hè un capu in quantu à l'aria pulita". benefici di salute per i Californiani.I regulatori di e regule aduttate in April includenu un stimatu di $ 26.6 miliardi in risparmi di assistenza sanitaria da menu attacchi d'asma, visite in sala d'urgenza è altre malatie respiratorie.

"Vulemu veramente vede un analisi di ciò chì se una perdita di emissioni seria è ciò chì significa per i benefici per a salute", disse.Cliff hà dettu chì i regulatori stanu travagliendu per aghjurnà quelli stimi di salute.Ma hà nutatu chì sti stimi sò basati nantu à a pruibizione di a vendita di novi camioni alimentati à gasu da u 2036 - una regula chì hè sempre in piazza."Avemu uttene tutti i benefici chì avissiru statu", disse."Semu essenzialmente chjusu quellu."

California hà righjuntu accordi simili in u passatu.In u 2019, quattru grandi automobilisti accunsenu à indurisce i normi per u chilometru di gasu è l'emissioni di gasi di serra.


Tempu di post: Jul-12-2023